Müşteri Desteği
Teknik ve kurumsal ekibimiz size her zaman yardımcı olmak için hazırlar
Yasal Mevzuatlar ve Müşteri Hizmetlerimiz
KVKK Aydınlatma Metni için tıklayınız.
Sıkça Sorulan Satın Alma Soruları Yanıtları
Siparişler ve Kargo
Siparişleriniz, stok durumuna bağlı olarak genellikle aynı gün kargoya verilir. Kargo firmasının teslimat süresine bağlı olarak, siparişiniz en geç 2 iş günü içerisinde adresinize ulaştırılır.
İade ve değişim politikamız kapsamında, satın aldığınız ürünleri 14 gün içinde değişim yapabilir, 30 gün içinde koşulsuz para iadesi talep edebilirsiniz. Ürünlerin orijinal ambalajında, kullanılmamış ve eksiksiz olması gerekmektedir. Detaylı bilgi için lütfen iade ve değişim şartlarımızı inceleyiniz.
Üyelik oluşturmak için web sitemizin “Üye Ol” bölümüne giderek gerekli bilgileri doldurmanız yeterlidir. Kayıt işleminizi tamamladıktan sonra hesabınızı hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
Teslimat adresinizi sipariş vermeden önce web sitemizdeki hesap ayarları bölümünden güncelleyebilirsiniz. Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapmak için hızlı teslimat sürecimiz nedeniyle en kısa sürede bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.
Siparişinizin durumunu, size sağlayacağımız anlaşmalı kargo firmasının sipariş takip numarası ile kargo firmasının web sitesi üzerinden kolayca takip edebilirsiniz. Ayrıca, hesap panelinizden sipariş geçmişinizi görüntüleyebilirsiniz.
Hayır, Türkiye’deki yürürlükteki yasal düzenlemelere göre kredi kartı bilgileriniz tarafımızca saklanmaz. Ödeme işlemleri, PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) uyumlu güvenli ödeme altyapıları üzerinden gerçekleştirilir. Güvenliğiniz için, ödeme sırasında girdiğiniz kart bilgileri doğrudan banka veya ödeme sağlayıcısı tarafından işlenir ve tarafımızda kayıt altına alınmaz.
Evet, satışlarımız yasal mevzuata uygun olarak ilgili vergi oranları doğrultusunda vergilendirilmektedir. Siparişinizin toplam tutarına dahil olan KDV (Katma Değer Vergisi), ödeme aşamasında açıkça belirtilmektedir. Detaylı bilgi için faturanızı inceleyebilirsiniz.
Evet, belirlenen ülkelere gönderim yapıyoruz. Ancak, ilgili ülkenin vergi ve gümrük ücretleri alıcıya aittir ve teslimat sırasında yerel yetkililer tarafından tahsil edilebilir. Ayrıca, gönderim yaptığımız ülkeye bağlı olarak kargo ücretleri ve teslimat süreleri değişiklik gösterebilir. Siparişinizle ilgili detaylı bilgi için ödeme aşamasında kargo seçeneklerini inceleyebilirsiniz.
iparişinizdeki ürünler, stok durumu ve gönderim merkezine bağlı olarak tek bir paket halinde gönderilmeye çalışılır. Ancak, bazı durumlarda ürünler farklı depolardan sevk edilebileceği için birden fazla paket olarak teslim edilebilir. Kargo detaylarınızı sipariş onay e-postasında bulabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Satın Alma Soruları Yanıtları
İade ve Değişim
Gönderimini yaptığınız her türlü ürün tarafımıza geldikten sonra onay sürecine girmektedir. Gönderimini yaptığınız ürünlerin kutu içeriği, aksesuarları, ambalajı ve koruma filmleri kontrol edilir. Ürünleriniz iade için onaylandığı takdirde ücret iadesi için işleme alınır. İade işlemi onaylanan ürünlerin ücretlerinin geri ödemesi her hafta Perşembe günün muhasebe birimine iletilmektedir.
Yanlış ürün aldıysanız, lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçin. İade ve değişim politikamız kapsamında, yanlış ürün gönderimi durumunda size yardımcı olacak ve doğru ürünü göndereceğiz. Ürünlerin orijinal ambalajında ve kullanılmamış olması gerektiğini unutmayın. Destek ekibimiz, süreci hızlı ve sorunsuz bir şekilde çözmek için size yönlendirme yapacaktır.
Kargo teslimatında hasar varsa;
Kargo paketinizde delik, ezilme, yırtılma veya sıvı teması olduğunu fark ettiyseniz kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanız gereklidir. Hasar tespit tutanağında açıklama olarak “Ürün tarafıma ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu (hasarı belirtiniz) görülmüştür.”
Hasarlı ürünlerin tutanaklarında tam ve doğru cümleler kullanmanız gereklidir.
Örneğin, “ Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.” gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem oluşturacaktır.
Kargo teslimatından sonra hasarı görmeniz durumunda;
Kargonuzu teslim aldıktan sonra hasar durumunu fark ettiyseniz, kargo şubesine giderek “ Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanız gereklidir.
Kargonuzun hasar tespit tutanağı hazırlanmışsa, aynı kargo şirketiyle ürünü ve tutanağı firmamıza gönderiniz.
HepsiJet kargo ile gönderilen ürünü farklı kargo şirketi aracılığıyla göndermeniz durumunda talep edilecek tanzim işlemlerinde problem yaşanabilir.
Kargo firmasından tanzim işlemleri hızla gerçekleştirilip, yeni ürününüz gönderilecektir.
Müşteri desteğini almak için, web sitemizdeki “Oturum Aç” bölümünden hesabınıza giriş yapabilirsiniz. Alternatif olarak, support@seninrobotun.com.tr adresine e-posta göndererek destek talebinizi iletebilirsiniz. Ekibimiz en kısa sürede size geri dönüş yapacaktır.
Hatalı teslimat adresi girdiyseniz, siparişinizi tamamladıktan sonra en kısa sürede bizimle iletişime geçmeniz önemlidir. Hızlı teslimat sürecimiz nedeniyle, adres değişikliği talebinizi mümkün olan en kısa sürede support@seninrobotun.com.tr adresine e-posta göndererek veya müşteri hizmetlerimizle telefonla iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Gerekli düzeltmeyi yapabilmemiz için bize bilgi vermeniz yeterlidir.
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince alıcı hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeden, hiçbir gerekçe göstermeden satın alınan ürünü teslim tarihi itibariyle 14 gün içinde cayma hakkını kullanarak iade edebilmektedir
Evet, tükenen bir ürünü ön sipariş verebilirsiniz. Web sitemizde, ön sipariş seçenekleri mevcut olan ürünler için belirtilen tarihlerde teslimat yapılmaktadır. İlgili ürünü sipariş vererek, stoklara girdiğinde ilk olarak sizlere gönderilmesini sağlayabilirsiniz.